23 Mayıs 2010 Pazar

keloglan










keloglan
yenılendı

12 yorum:

asosh dedi ki...

vallahi süperr elinize sağlık...

Unknown dedi ki...

ay senin şalvarınıda yesinler sevsinler ne hoş olmuş bu yahuuu

Adsız dedi ki...

çok güzel örmüşsün eline sağlık,pasajdada görmüştüm.ama burdaki resimlerinde çok daha güzel görünüyo özellikle baştaki resim.bana sorarsan pasaja onu ko derim

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel tam keloğlan olmuş süperrr...

Nilgün Komar dedi ki...

bayıldım bayıldımmm ellerine sağlıkkkkkkkkkkkkk

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu süper olmuş.Eline emeğine sağlk.
Sevgiler:)

rabiasultanipek dedi ki...

eline sağlık... harikaa...

Betül dedi ki...

Tablo gibi olmuş, detaylar mükemmel, ellerinize sağlık.

mandalincikmazi dedi ki...

Keloğlana bayıldım o ne güzellik ellerine sağlık canım harika olmuş bu da büyük bir yetenek ben de yapabilirmiyim acaba ?

BirSen dedi ki...

Nasilda güzel yapmi$siniz,bravo gercekten!:) Ellerinize saglik...

muazzez dedi ki...

canım arkadaşım desdeğin için teşekkür ederim iki sayfamda da başlattım okuduğun sayıyı belirtirsen linkinin karşısına yazarım

edaca dedi ki...

tek kelımeyle harıkasın sekerım bayıldım bayıldım elelrıne saglık