27 Ekim 2009 Salı

al yazmalım



Al yazmalım selvi boylumKimin için toprak, kalbini yarıp un verdi Un,kızgın ateşte pişip aş verdi Aşk, kimin için emekti Emek, kimin için Samet’in saç teliydi Samet bir yetim çocuk, Kimliği Selvi boylu kayıp bir baba, al yazmalı bir ana Salıncakta bekliyor, Cemşit’in el izi Kan konuşmaz, emek konuşur der gibi. Cemşit, uzattı elini Asya’ya Sevgi diye yüreğini tarif etti Sahi neydi sevgi? Cemşit’in salıncağa uzanan eli Ben yerine, biz diyen yüreği Asya’yı karşılıksız bekleyişi Samet baba bilmişti emeği Tarihin ilk çağından beri Emek yine kana galip gelmişti

Akif Tütüncü

3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

harikaaaaa

gulseyhan dedi ki...

hayır sulecıgım tamamen ıgne ıplık

Unknown dedi ki...

GÜLSEYHANIM CANIM SEN BU ALEMDE TEKSİN BÜTÜN OYUNCAK ÖRENLER, KAVGA ETMEYİ BIRAKIP ELİNİ ÖPSÜN.BEN DE DAHİLİM BUNA.JAPONLARIN OYUNCAKLARINI YAPTIN TÜRK BEBEĞİ VEDE TÜRKAN SULTAN.DÜN YAZACAKTIM SELVİ BOYLUMU NE ROMANTİK BU NİNE DEMEYESİN DİYE YAZMADIM.AMA HARİKA ŞAHANE ŞEYLER DÜŞÜNÜP ÜRETİYORSUN.ŞUNLARIN SAYILARINI DA YAZ ARTIK.